FAQ
- Jak złożyć zamowienie?
- Zamówienie można złożyć poprzez: Stronę internetową: panel.kapitan-cook.pl Telefon: +48 511 722 198 (do godziny 18:00 i w soboty do godziny 14:00) Mail: hello@www.kapitan-cook.pl Facebook: www.facebook.com/kapitancookcatering Instagram: www.instagram.com/kapitancookcatering Zamówienie można najwcześniej zrealizować na drugi dzień po zamówieniu, to znaczy, że jeżeli zamówienie zostało złożone w poniedziałek, to realizowane może być najwcześniej w środę. Wyjątkiem jest weekend, gdyż zamówienie złożone w piątek będzie realizowane dopiero w poniedziałek.
- Na jaki okres mogę złożyć zamówienie?
- Na taki okres, na jaki tylko chcesz. Może to być jeden dzień, a może też być jeden rok. Swój kalendarz dostaw możesz ustawić dowolnie, na dni które Tobie pasują. Chcesz otrzymywać dietę co drugi dzień przez trzy miesiące? Nie ma problemu! Ustaw to w swoim kalendarzu w panelu klienta.
- Co z dostawą na weekend?
- Catering na weekend dowożony jest w sobotę rano. Jednocześnie dostarczane są paczki na sobotę i niedzielę. Nie musisz składać zamówienia na cały weekend, możesz zamówić tylko na niedzielę, ale paczkę i tak otrzymasz w sobotę rano. Warte zapamiętania dla osób, które często wyjeżdżają.
- Co muszę zrobić, aby zamówienie zostało zrealizowane?
- Zamówienie, by zostało zrealizowane, musi zostać najpierw opłacone - przez szybką płatność w systemie PayU lub przelewem tradycyjnym. W wypadku przelewu tradycyjnego najlepiej przesłać na mail hello@www.kapitan-cook.pl potwierdzenie wpłaty.
- Czy mogę zmienić dzień dostawy?
- Oczywiście. Jeżeli zamówienie zostało złożone poprzez stronę internetową i założone zostało konto klienta, to można edytować dowolnie swój kalendarz dostaw w panelu klienta, w zakładce „zamówienia”. Zmiany w kalendarzu można dokonać również telefonicznie, mailowo lub poprzez Facebook, Instagram i chat na stronie. Zmiana musi zostać dokonana co najmniej dwa dni wcześniej, to znaczy, że jeżeli ma zostać przeniesiona dostawa ze środy, to zmiana musi zostać dokonana najpóźniej w poniedziałek. Nie są przyjmowane zmiany na „dzień przed”.
- Czy mogę zmienić adres dostawy?
- Nie ma żadnego problemu. Zmiana może zostać dokonana zarówno w obrębie danego miasta, jak i wszystkich miast do których dowożony jest nasz catering. Zmiany dokonuje się w panelu klienta i można to zrobić w minimum dwudniowym wyprzedzeniem.
- Co zrobić, gdy rano nie ma mojej diety, a była zamówiona?
- Przede wszystkim sprawdź, czy dieta jest pod drzwiami. Następnie zgłoś sprawę do biura obsługi klienta mailowo lub telefonicznie. Zrób to od rana, gdyż reklamacje odnośnie dostawy przyjmujemy do godziny 12. Jeżeli dieta nie dotarła na czas, a Ty musiałeś/musiałaś już wyjść z domu, to nie martw się - gdy skontaktujemy się z kierowcą, to zostaną ustalone nowe warunki dostawy i dieta zostanie dowieziona tam, gdzie jesteś.
- Co zrobić, gdy posiłki w mojej paczce przyjechały uszkodzone?
- Przede wszystkim od razu zrób zdjęcie. Wszystkie reklamacje odnośnie źle spakowanych lub zniszczonych diet są przyjmowane na podstawie zdjęcia. Następnie skontaktuj się z nami, najlepiej mailowo i prześlij od razu zdjęcie. Konsultant wyjaśni sprawę i zaproponuje rozwiązanie sytuacji.
- W jaki sposób mogę podgrzewać swoje posiłki?
- Posiłki najłatwiej podgrzewać jest w kuchence mikrofalowej. Przed wsadzeniem pojemnika do kuchenki oderwij folię lub chociaż zrób w niej szparę, by powietrze miało się którędy wydostać. Posiłki można również podgrzewać w piekarniku lub piecu, jednak pamiętaj, by ustawić temperaturę nie wyższą niż 120 stopni, inaczej opakowanie się stopi.
- Dlaczego folię z niektórych pojemników da się oderwać, a z innych nie?
- Do pojemników używamy dwóch rodzajów folii - zrywalnej i niezrywalnej. Folię niezrywalną stosujemy do koktajli, by te na pewno dojechały do Ciebie w całości. Zdajemy sobie sprawę z tego, że utrudnia to ich otwarcie, jednak robimy to ze względu bezpieczeństwa w transporcie.
- Jak mam dobrać dietę?
- Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie odnośnie diety i nie wiesz, która byłaby dla Ciebie najlepsza oraz którą kaloryczność wybrać, to napisz do nas lub zadzwoń. Nasi konsultanci z przyjemnością fachowo doradzą Tobie jak zacząć przygodę z Kapitanem Cookiem.
- Czy posiłki przygotowywane są z użyciem tłuszczu lub czy są smażone?
- Większość naszych posiłków jest przygotowywana w piecach konwekcyjno-parowych, a więc najczęściej są pieczone, grillowane lub gotowane na parze. Zależnie od specyfiki danego dania niektóre posiłki muszą być przygotowywane na patelni, jednak staramy się zawsze maksymalnie ograniczać zużycie tłuszczu. Zdecydowanie przyświeca nam idea gotowania zdrowej żywności, która jest pełnowartościowa i bogata we wszystkie potrzebne mikroelementy. Jedząc nasze diety możesz mieć pewność, że zjesz smacznie, ale też przede wszystkim zdrowo.
- Używacie cukru w swoich dietach?
- Większość słodkich posiłków, które wychodzą z naszej kuchni słodzone są miodem lub ksylitolem. Zdarza nam się używać cukru, ale to wynika zazwyczaj ze specyfiki dania i robimy to bardzo sporadycznie.
- Czy dieta bez glutenu i laktozy jest odpowiednia dla osób z celiakią?
- Tak, posiadamy stosowny certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej - https://menubezglutenu.pl/lokal/kapitan-cook-catering-lubon/.
- Czy w diecie można wybierać menu?
- Tak, we wszystkich naszych dietach masz dostęp do bezpłatnego wyboru menu.
- Jak mogę wybrać menu swojej diety?
- Wyboru menu dokonuje się po zalogowaniu do panelu klienta na stronie internetowej panel.kapitan-cook.pl lub w aplikacji mobilnej. Zaloguj się do panelu. Wejdź w zakładkę „moje konto”. Wybierz dzień diety, na który chcesz dostosować swój jadłospis. Rozwijaj poszczególne dania, żeby zobaczyć jaki masz wybór. Aby wybrać inne danie zaznacz je, a następnie zapisz zmiany przyciskiem na dole. Pamiętaj! Wyboru menu możesz dokonać na 48 godzin przed dniem dostawy - np. menu na poniedziałek możesz wybrać w piątek do końca dnia. Wyboru dokonujemy zgodnie z wykupionym pakietem: Pakiet Bosman - wybierasz z diet slim, vege+fish i vegan Pakiet Kapitan - wybierasz z diet slim, vege+fish, vegan, sport, paleo, keto, sarenka, gluten&lactose free Pakiet Admirał - wybierasz z diet slim, vege+fish, vegan, sport, paleo, keto, sarenka, gluten&lactose free i premium