FAQ
Zamówienie można złożyć poprzez:
Stronę internetową: panel.kapitan-cook.pl
Telefon: +48 511 722 198 (do godziny 18:00 i w soboty do godziny 14:00)
Mail: hello@kapitan-cook.pl
Facebook: www.facebook.com/kapitancookcatering
Instagram: www.instagram.com/kapitancookcatering
Zamówienie można najwcześniej zrealizować na drugi dzień po zamówieniu, to znaczy, że jeżeli zamówienie zostało złożone w poniedziałek, to realizowane może być najwcześniej w środę. Wyjątkiem jest weekend, gdyż zamówienie złożone w piątek będzie realizowane dopiero w poniedziałek.
Oczywiście. Jeżeli zamówienie zostało złożone poprzez stronę internetową i założone zostało konto klienta, to można edytować dowolnie swój kalendarz dostaw w panelu klienta, w zakładce „zamówienia”. Zmiany w kalendarzu można dokonać również telefonicznie, mailowo lub poprzez Facebook, Instagram i chat na stronie.
Zmiana musi zostać dokonana co najmniej dwa dni wcześniej, to znaczy, że jeżeli ma zostać przeniesiona dostawa ze środy, to zmiana musi zostać dokonana najpóźniej w poniedziałek. Nie są przyjmowane zmiany na „dzień przed”.
Przede wszystkim sprawdź, czy dieta jest pod drzwiami. Następnie zgłoś sprawę do biura obsługi klienta mailowo lub telefonicznie. Zrób to od rana, gdyż reklamacje odnośnie dostawy przyjmujemy do godziny 12.
Jeżeli dieta nie dotarła na czas, a Ty musiałeś/musiałaś już wyjść z domu, to nie martw się – gdy skontaktujemy się z kierowcą, to zostaną ustalone nowe warunki dostawy i dieta zostanie dowieziona tam, gdzie jesteś.
Przede wszystkim od razu zrób zdjęcie. Wszystkie reklamacje odnośnie źle spakowanych lub zniszczonych diet są przyjmowane na podstawie zdjęcia.
Następnie skontaktuj się z nami, najlepiej mailowo i prześlij od razu zdjęcie. Konsultant wyjaśni sprawę i zaproponuje rozwiązanie sytuacji.
Większość naszych posiłków jest przygotowywana w piecach konwekcyjno-parowych, a więc najczęściej są pieczone, grillowane lub gotowane na parze. Zależnie od specyfiki danego dania niektóre posiłki muszą być przygotowywane na patelni, jednak staramy się zawsze maksymalnie ograniczać zużycie tłuszczu. Zdecydowanie przyświeca nam idea gotowania zdrowej żywności, która jest pełnowartościowa i bogata we wszystkie potrzebne mikroelementy. Jedząc nasze diety możesz mieć pewność, że zjesz smacznie, ale też przede wszystkim zdrowo.
Wyboru menu dokonuje się po zalogowaniu do panelu klienta na stronie internetowej panel.kapitan-cook.pl lub w aplikacji mobilnej.
Zaloguj się do panelu.
Wejdź w zakładkę „moje konto”.
Wybierz dzień diety, na który chcesz dostosować swój jadłospis.
Rozwijaj poszczególne dania, żeby zobaczyć jaki masz wybór. Aby wybrać inne danie zaznacz je, a następnie zapisz zmiany przyciskiem na dole.
Pamiętaj!
Wyboru menu możesz dokonać na 48 godzin przed dniem dostawy – np. menu na poniedziałek możesz wybrać w piątek do końca dnia.
Wyboru dokonujemy zgodnie z wykupionym pakietem:
Pakiet Bosman – wybierasz z diet slim, vege+fish i vegan
Pakiet Kapitan – wybierasz z diet slim, vege+fish, vegan, sport, paleo, keto, sarenka, gluten&lactose free
Pakiet Admirał – wybierasz z diet slim, vege+fish, vegan, sport, paleo, keto, sarenka, gluten&lactose free i premium